Ciasteczka! Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Polityka cookies

zarejestruj się  |  zaloguj
Sklep Almari
0

Zwroty

ZWROTY

Konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie do 14 dni.

Podstawą do uwzględnienia reklamacji jest dowód zakupu towaru w postaci paragonu.

Zwracany towar nie może nosić jakichkolwiek oznak użytkowania.

Reklamację należy składać pisemnie listem poleconym na adres ALMARI Sabina Krygier ul. Na Kotlinę 3/8 38-200 Jasło lub drogą e-mail almarisklep@gmail.com   Wiadomość o reklamacji wysłana listem ekonomicznym nie będzie uwzględniana ze względu na ich częste niedostarczanie.

Klient zobowiązany jest do odesłania zwracanego produktu na adres: ALMARI Sabina Krygier ul. Na Kotlinę 3/8  38-200 Jasło

Prosimy o solidne i staranne zapakowanie i zabezpieczenie zwracanego produktu w oryginalnym opakowaniu,aby podczas transportu nie uległ on zniszczeniu. Każdy zwrot należy wysyłać w kopercie bąbelkowej.

Koszt odesłania zwracanego przedmiotu ponosi Konsument.

Konsument zobowiązany jest do zwrotu przedmiotu taką samą opcją wysyłki, którą wybrał (opcja za pobraniem nie jest brana pod uwagę) Jeżeli nie ma takiej możliwości proszony jest o kontakt w celu ustalenia metody wysyłki.

Przesyłki wysyłane za pobraniem na koszt odbiorcy nie będą odbierane.

BIŻUTERIA WYKONANA NA ZAMÓWIENIE NIE PODLEGA ZWROTOWI.

Sprzedawca po otrzymaniu zwracanego towaru,zgodnego z w/w kryteriami,ma 7 dni na zwrot pieniędzy za zakupiony towar.